Tuesday 1 October 2013

TIME IS RUNING

every bad situation will have something positive :)

PROJECT 3a & 3b & 4
create a sculpture and making a table chair.

for project 3a , kami diarahkan untuk buat satu model sculpture. saya memang takde idea, sumpah. masa pun kesuntukan sebab ada kem pimpin siswa. last minute punye kerja saya buat sculpture simple giler. rasa macam budak tadika punye kerja . tapi takpe la, asal siap :D sory ye Doctor-Doctor sekalian. kerja yang agak mengecewakan. saya pun sedeh nak tengok.. tapi walaupun simple, ia membawa sejuta makna. segulung ijazah itulah yang akan mengubah nasib saya dan keluarga . 

                                                  abaikan background kat belakang yer ..

for prject 3b & 4 , group work. setiap kumpulan mempunyai 3 student. saya dipatnerkan dengan Syarifah Fatimah dan Nurul Huda. walaupun kami coursemate, saya mula-mula tertanya-tanya siapalah mereka ni? okey ke mereka ni? jawapannya ialah mereka memang awesome lah .. apa yang penting , kerjasama. dan akhirnya kami berjaya harungi assigment ni .. 








tu orang kata , hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.



No comments:

Post a Comment